fredag 14 januari 2011

Nu är det dags för ett klipp

Så imorgon är det äntligen dags att klippa av lite barr och ändra frippan. Jag finular lite på om jag ska vara wild and crazy och klippa riktigt jävla kort. När jag tänker efter så tror jag att jag skulle passa rätt bra i kort. Men sen tänker jag efter lite till och inser att jag skulle hata att inte kunna ha hästsvans. Vi får se vad Seppi tycker! Jag ska träffa Anna på stan innan min klipptid... dags att snacka skit och prata om 2003/2004 :)
Men vad blir det nu då.... jag gillar verkligen att kunna sätta upp håret i en stram hästsvans, så egentligen borde jag inte klippa mig alls...
Kanske ska köra på blond/rosa Tina Turner-frippa a la 80-talet? Tufft.
 Jag gillar ju när det hänger ner lite hårtestar här och var och "jag-vaknade-så-här"-looken slår ju aldrig fel. 
 Eller så kör vi på corn rows. Funkar alltid! (Ja, det är mitt huvud på bilden)
 Spikrakt, med lugg funkar också.... väldigt bad ass. Jag gillar bad ass.
Det blir helt enkelt en surprise imorgon, för jag har tydligen inte bestämt mig ännu. 

Inga kommentarer: