onsdag 19 januari 2011

Plattängernas Rolls Royce

Idag har jag köpt något som jag velat ha väldigt länge, men inte köpt eftersom det är rätt dyrt och min frisyr inte har krävt det. Men sen klippte jag lugg och nu är en riktigt bra plattång ett MÅSTE. Jag har frågat på flera salonger och butiker och alla har sagt att GHD är det bästa märket som finns och när jag klippte håret i helgen använde hon en plattång från GHD. Nu äger jag en själv! :)

Jag är ju inte direkt en "rosa" tjej. Väldigt mycket tvärt om kan man säga. Jag ville ha den svart/guldiga plattången, men den kostade 800 kronor mer. Motvilligt fick jag alltså köpa en rosa plattång... :( Den här är bra till att både platta och locka håret, då keramikplattorna och själva tången är rundade! Så glad för min tång!!! :)

Inga kommentarer: