onsdag 5 januari 2011

Recension: LPG

Igår var det alltså dags för LPG. Man krånglar in sig i en kroppsstrumpa (som är jättesnygg) och sen för LPG-terapeuten en maskin som ser ut som en liten minirobot över hela kroppen. Från axlar till vader. Det är GRYMT skönt, och faktiskt inte så väldigt dyrt om man tänker på att man bara ska göra det en gång om månaden. Resultaten är allt från mindre celluliter, till bättre ämnesomsättning och man kan även välja att "skulptera" vissa kroppsdelar. Mer än någonting annat är det en URSKÖN helkroppsmassage som sätter igång hela kroppen och aktiverar alla fina ämnen som gör en YNGRE i hyn :) När jag får en inkomst kan jag LÄTT tänka mig att fortsätta med det här, för det var sååååååååå skönt, och det är riktigt bra för kroppen!
Huvudmaskinen såg ut som ET.
 Har aldrig känt mig så fasligt HET förut. Vilken skönhet!
Syrran leker rockstar i en kroppsstrumpa. Hon har nog fått det lite om bakfoten, men såhär såg vi ut i alla fall. Jag ville göra LPG i ansiktet, men blev avrådd eftersom jag bara (än så länge) ska gå på ett besök, då det är bättre att köra helkroppssug.

Här är en video när jag blir avsugen ;) Jag hade en knöl i axeln som sugen fick reda ut och det gick på ungefär tre minuter. MYCKET bättre än vanlig massage som man svimmar och spyr av. Manicken hon för fram och tillbaks har två cylindrar på var sida och ett sjuhelvetes SUG i mitten.... där dras huden upp.. den rullas liksom... fräscht va?

Inga kommentarer: