lördag 29 januari 2011

Blast From the Past - Roosevelt Hotel & MaiTais

Jag tror jag ändrar namn från "American Moments" till "Blast From the Past". Här kommer det första!
Som jag sa igår kan de här inläggen vara allt från en till tio eller fler bilder, och ämnet kan vara allt från skola till vardag till fest och ibland kanske bara en bild med en liten bildtext. Det är ett sätt att toucha på lite allt möjigt som har hänt här i USA. Saker jag gjort och saker jag sett.

Det här är från sommaren 2006 då jag och Chris "provade på" om LA var något för oss. Vi tog bara en kurs och spenderade 90% av tiden på playan - därav brännan! De här är från när vi var på poolparty och kvällsparty på Roosevelt Hotel på Hollywood Blvd. Roosevelt är känt sen långt tillbaks - Marilyn Monroe brukade hänga där när hon var i farten. Det ligger MITT i kärnan av Hollwood.

Rätt så bruna ben :)

Här är jag, Chris och the Challah King. Han bakade eget Challah-bröd som han tog med på alla fester och det var så otroligt gott!!!!

Eddie Murphys brorsa var där. Det är han som sitter tvärs över i röd t-shirt och han är SANSLÖST lik brorsan!

Jag, Chris och Adam som var en av de grabbarna som höll i vårat sällskaps party.

Det var även den här dagen (vi började väl vid 12 på dagen) som jag och Chris blev introducerade för drinken MaiTai. De kom på löpande band. Notan för DAGSpartyt, då endast inräknat sprit, gick på 100000 kronor :) Go big or go home :) 

Jag vet inte riktigt hur det gick till, men jag slog i alla fall hål på mitt knä. Det hade något med madrasserade väggar och moonwalk att göra..... no comment. Skyller på MaiTaisen!

Det här kortet döptes till Victoria Silvstedt av en anledning :)


Kvällspartyt! Grey Goose!
Just den här kvällen bestämde sig två överförfriskade tjejer för att hoppa i poolen och vakterna var INTE glada. Det såg så jäkla kul ut när tjejerna plaskade i poolen och vakterna var helt maktlösa när de från poolkanten försökte dra upp dem. Man kan säga att när de väl kom upp var det raka vägen ut ur klubben! Nu låter det som att jag pratar om mig och Chris, men det gör jag faktiskt inte. Vi är, och har alltid varit, skötsamma flickor :)

Inga kommentarer: