fredag 28 januari 2011

Ångloket Frida

Idag åkte jag alltså till Uppsala för att möta Theo och Chris på deras lunch. Theo är Chris chef, och även amerikan med kontakter i Los Angeles. Det är ungefär där jag kommer in i bilden. Chris är min spindel med en väv som spänner över hela världen, så hon tänkte att ett möte med Theo kanske kunde vara en bra möjlighet till nätverkande och hon kunde inte ha mer rätt.

Det är något mer amerikaner alltså. Både jag och Chris älskar deras mentalitet och ångloksinställning till livet och projekt. Det är bara tuffa på!!!! Vi pratade om business, amerikansk fotboll, hur det är att leva långt ifrån familjen och självklart USA i allmänhet. Jag brinner för det där stället alltså. Jag fattar egentligen inte varför, det bara är så. Så kläcker Theo ur sig att han har en bekant i USA som han ska kontakta som i sin tur kanske kan hjälpa mig ta mig fram i LA-djungeln :) Underbaaaaaaaaart!!!

Jag följde med Chris och Theo upp på UNT's kontor och jag blev så otroligt inspirerad till att bara köra på så det ryker om det!! Jag har alltid en "go get it"-inställning till min karriär, men ibland behöver man en push för att bli sådär extremt tokinspirerad som jag är alldeles precis nu efter några timmar i Uppsala. Jag vill ha ett jobb och jag vill ha det nu!! Jag vill bli utmanad och jag vill lyckas! Jag vill jag vill jag vill jag vill!!!!!! När jag väl kommer igång kommer det blir så jävla bra. Jag bara känner det. Det kommer bli skitbra helt enkelt!!!

Vi skålar på den!!!!!! Cheers!


Inga kommentarer: