onsdag 24 februari 2010

Tomtar på loftet

Färdig med pluggandet för dagen. Klockan är 21.45... jag borde sova, för jag ska upp klockan 7 imorgon, men det BLIR NOG LITE SVÅRT EFTERSOM NÅGON SPRINGER RUNT SOM EN SKADESKJUTEN J*A HÖNA I LÄGENHETEN OVANFÖR MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry. Lite irriterad på denna någon. Fattar inte vem det är heller..... för den lägenheten ska vara obebodd?
Jaja, ska tänka på något mysigare istället och försöka ignorera detta springande. Kan ju t ex tänka på lördag, då jag och Marcus firar tre år. Eller JAG firar kanske jag ska säga. Han menar att man bara firar om man är GIFT. Jag menar att man firar ALLT man kan fira för firandets skull :) Dessutom, är det första gången vi firar "vår" dag ihop eftersom han var i Irak den 27:e februari 2008 och 2009. Nu är det vår tur :) Ska laga någon god middag.... jag vill bara slappa. Vi är alltid på språng någonstans och oftast på olika håll, så jag siktar på mat, drinkar à la Frida och brasan och fällen ;)

 Det blir nog jättesöta barn!

Inga kommentarer: