fredag 5 februari 2010

Tillåt mig att kräkas

"Dr." Murray besökte en plats i onsdags som han borde vara för evigt förbjuden att ens komma i närheten av. Michaels grav.
En grav som är avstängd för alla utom nära vänner och familj. Helt avstängd för fans. Jag förstår till viss del anledningen varför, men jag tycker att hela arrangemanget faller på att HAN accepteras innanför avspärrningarna och dörrarna. Han som är ANLEDNINGEN till att Michael ens har en gravplats. Varför får han besöka Michael?

Michael har varit död sen 25 juni 2009 och först NU besöker Murray hans sista viloplats. Ser ni vad jag ser? Jag tycker det kommer alldeles för lägligt... samma vecka som han blir åtalad.... Det luktar PR och mediafiske lång väg. Dessutom ansträngde han sig inte för att komma undan paparazzis som han annars gör, utan satt istället utanför ingången ett bra tag, väl medveten om alla kort som togs. Jag har sett korten, och skulle kunna lägga upp ett här, men jag vill inte smutsa ner min blogg. Samma vecka som det börjar hetta till, försöker han få över så många han bara kan till sin ringhörna. I don't think so. Hoppas jurymedlemmarna inte köper hans bullshit.

Inga kommentarer: