lördag 27 februari 2010

Svensk popnostalgi!

Jag läser en kurs som heter management. Det måste vara världens tråkigaste kurs, och jag läser den bara för att jag måste. Det känns som att det är en kurs i självklarheter. När man läser business är allt som har med management att göra liksom invävt i de andra kurserna. Så tycker jag i alla fall. Management som ett major är rätt suddigt faktiskt... det känns liksom onödigt på något vis.

Har förstått från Aftonbladets uppdateringar idag att det är Melodifestivalen i Sverige. Eller..... en av Melodifestivalerna kanske man ska säga? Det var bättre på den gamla goda tiden när det bara var EN festival! Hur som.... kära Peter Jöback gick vidare :) Det gillar vi!
Kommer ni ihåg hans popplattor på 2000 och 2002?

Här med 90-talets pojkbands-look!

Och här 2002 - en "designad", coolare Jöback :)


Det känns som att det är minst 20 år sen.... men 2000 och 2002 var inte så längesen.... jag var 16 och 18 år.... en liten prutt. Det känns som en evighet sen. 26, going on 35!

Inga kommentarer: