fredag 19 februari 2010

Bara roligt framför mig och en fot in i rätt bransch ;)

Åh, jag svävar på små moln nu sen alla bra nyheter förra veckan :)

Jag ska lämna in min graduation application på tisdag så jag gjorde precis sammanställningen av det jag har kvar. Fick lägga till en extra kurs eftersom man behöver minst 120 units för att ta examen, men det gör inget, för jag valde en rolig kurs :) Mina sista kurser är helt underbara - lyssna bara :)
  • Capstone - en kurs där man tillämpar sina business-och ekonomikunskaper och löser "fall" som sedan presenteras muntligt och i skriftlig form.
  • INTERNSHIP BABY!!! I minst ett halvår!!!!!! :):):):)
  • Internationell marknadsföring
  • Marknadsföringsjuridik
  • Marknadsföringsplanering
I'm in heaven :)

 

2 kommentarer:

Ijas IKT-Blogg sa...

ååå...det låter jättesvårt i mina öron, men oxå otroligt spännande.

go girl!
moster Ija

Madeleine sa...

Du verkara vara en otroligt ödmjuk människa, pålitlig och med stor drivkraft. Det verkar gå bra för dig med studierna och du kommer säkerligen kamma hem ett jobb du kommer att vara stolt över och nöjd med. Kram från Stockholm.