fredag 5 februari 2010

Boom! Not.

Min skola blev bombhotad idag, men det är ingen fara - jag lever! :)
Jag vet inga detaljer, annat än att ett parkeringshus och några byggnader blev utrymda. Jag tror inte att det var något riktigt hot.... får se imorgon när detaljerna kommer ut.
Ingen  fara i alla fall! Inget sprängdes och jag lever!
"Dr." Murray blir arresterad på måndag istället!

Marcus fick klartecken idag att trots sin onda häl kan han springa sitt maraton på söndag! Hur kan man vara så glad över att ha fått tillstånd av doktorn att pina sig själv? Och sen göra det IGEN månaden efter? I don't get it.
Jag spenderade 70 dollar idag på Ralphs :( Varför måste mat (som är ett MÅSTE) vara så dyrt! Borde inte det vara typ.... gratis? Nu är i alla fall kylen, frysen och skafferiet fullt. Idag ska jag göra pannkakor som jag har dregglat efter i flera dagar... och en kycklingsallad så Marcus som är "in training" blir glad. Jag gör för övrigt världens godaste kycklingsallad. Bara så  ni vet.


Inga kommentarer: