lördag 24 april 2010

Vem i h-e uppfann statistik?

Ger mig själv en redig sockerkick mitt i pluggandet. M&M's it is! Kom på en sak nu när jag sitter här och hetsäter godis för att inte skrynkla ihop helt av statistikångest.
Jag gillar inte grönt godis. Gröna M&M's, gröna sour patch, gröna sour straws, gröna non-stop, gröna winegum (uääääh, värst av alla!!!)... you name it, I dont like it. Grönt is NOT skönt.

Jag ogillar gröna godisar precis lika mycket som jag ogillar statistik. Fy fan. Ungefär såhär kul är det.

Jag ska A L D R I G bli market researcher. De tjänar oftast mest av alla inom marknadsföring, men det skiter jag i. Siffror och jag kommer rätt så bra överens nu för tiden, men vi är inte direkt polers. Never will be. Jag behöver bara kunna plus, så jag hänger med i svängarna när alla feta lönecheckar kommer in på mitt konto varje månad. 50,000+50,000+50,000+50,000... och så vidare.

Inga kommentarer: