torsdag 1 april 2010

Valpmamma to be

Vaknade av att solen sken in genom mitt fönster idag igen... :) Det är så det ska vara. Sprang ut för att flytta min bil till andra sidan gatan (pga städning) och mötte världens gulligaste lilla valp. Det knep till i valphjärtat igen. Jag vill ju så gärna! Jag pratade med Marcus om valpar igen för några dagar sen, pekade ut min favorit.. och han sa inte nej :) När vi väl bor ihop tror jag min valp blir möjlig :)

Annars har jag haft världens tråkigaste start på min två veckor långa spring break, och idag lovar inte något roligt heller. Började dagen med att spendera 995 dollar på hyra. Fiii fan. Tvättar nu, ska servera elaka människor senare ikväll.... och sen sova. Blä. Önskar jag hade pengar så jag kunde åka nånstans eller göra någonting roligt i helgen.


Har inte något roligt aprilskämt på G heller.... det vore jättekul att säga " hahaaaa april april - jag har visst massa pengar och jag ska åka till Las Vegas i helgen".... men nej. Inte det.


Inga kommentarer: