tisdag 27 april 2010

Soldier girl

Nu har Marcus åkt iväg och börjat tre månaders "training" inför Irak eller Afghanistan eller vad det nu blir. Det känns bättre än sist, för han är mycket närmare och vi kommer förhoppningsvis kunna ses en del under dessa tre månader, till skillnad från förra gången då han var på andra sidan av USA och vi inte kunde ses alls. Man får se det positiva i det hela!

Själv funderar jag fortfarande staaaaarkt på att flytta, och omorganisera i mitt liv. Tänkte börja med att köpa "Brazilian Butt-Lift"-dvd'n och börja med att organisera om min bakdel. Man måste ju börja någonstans ;)

 Skolan går bra. Det är mycket som vanligt.... business är verkligen inget att leka med, men jag får A på allt jag rör vid ;) så jag ska inte klaga. Hjärnan fungerar som den ska! Om 2.5 veckor börjar mitt internship och det ska bli så otroligt intressant att se hur det fungerar på ett skivbolag! 

Marcus och jag flummade lite. Army style.




Kamouflage är inte riktigt min färg.

Inga kommentarer: