söndag 11 april 2010

Smile for the camera

I fredags åkte jag till Mariners Village med siktet inställt på att dra ut på en lång promenad. Iklädd "träningskläder" och allt. Men. Jag la mig på en solstol vid vattnet istället :)

Mina brillor ser gigantiska ut på det här kortet....

Senare på kvällen drog jag med Tina till Janes House i Hollywood. Inte min typ av ställe. Alldeles för schaskigt och slafsigt. Jag gilar lyx! Men det var kul att snacka lite skit med Tina. 

Det obligatoriska för-kortet när man precis gjort sig iordning. Peace!
Sminkning på toan!
Försökte ta kort för att visa att min klänning var genomskinlig...

Jag fick hem ett papper gällande min bil förra veckan och kunde inte låta bli att skratta lite när jag såg AH-NÅLD's namn uppe i ena hörnet. Det är nog bara i California som Terminator kan bli guvernör!

Inga kommentarer: