torsdag 29 april 2010

23 veckor

Whaaaaaaaaaaaaaaats up? Önskar jag hade något kul att berätta, men jag har pluggat och filat på projektarbete med min arbetsgrupp hela dagen. Nonstop. Vi har sjukt kul ihop för det mesta, så det går som på räls! Att använda SPSS (statistikprogram) är kanske inte superskoj, men vi fixar't!

Tänkte på en sak idag. Jag har 23 veckor kvar av skolgång tills jag får min degree. Förstår ni hur lite det är? När det här året är slut behöver jag ALDRIG mer bråka med CSN! Aldrig mer sitta på lektioner till 22.00... aldrig mer vara fattig! Jag längtar! Att gå på universitet är nice... speciellt när campus är fyllt av palmer, men jag längtar efter den där lönechecken! Jag ser möjligheter till höger och vänster, och längtar till att dra en fetingrunda inne på Guess och betala cash :) Jag har fixat min utbildning på fyra år som planerat, och kan säga att jag tagit hand om min ekonomi näst intill perfekt. Jag är väldans stolt över vad jag gjort... och att jag varit så målinriktad. I december är det dags att slänga av sig "spara-hatten" och börja leva livet! Härligt! I deserve it :)


Och snart blir det förhoppningsvis förändring. Looking forward to it :)

Inga kommentarer: