torsdag 22 april 2010

Många polare att besöka!

Jag och Mackan åkte runt och hälsade på några av våra polare igår eftersom han ska åka iväg snart. 

George Clooney.... eller Cloonan som vi kallar honom, blev skitsur när han hörde att Marcus skulle åka, men de pratade ut om det och lovade att hålla regelbunden kontakt. Samuel L. Jackson blev jätteställd och inte så glad över nyheterna, men han kommer nog över det snart.
Moggan blev inte heller så glad.
Jim och Justin valde att hantera nyheten på två väldigt olika sätt. Jim låtsas som om allt är som vanligt och han och Marcus flummade runt som vanligt.... Justin å andra sidan, han blev jätteledsen och Marcus fick trösta.
Hmmm. Man kanske ska bleka tänderna igen?
Jennifer... eller Loppan som vi kallar henne, blev inte sådär jätteglad när jag jämförde våra bakdelar, men Elisabeth Taylor blev alldeles till sig när Marcus tallade lite.



Farsan, min nya polare John lovade att fixa dig en roll i nån cool pang-pang-indian-och-cowboy-film.




Tog en tripp till himlen också och hejade på min Gud. Det var rätt coolt.


Stämde snabb träff med min nya polare. Han lovade ju sist att överlämna det där gröna kortet ni vet, så vi fixade det lite snabbt.


Efter alla besök hos kompisar var vi trötta så vi gick på bio. Det var räääääääätt så tomt i biosalongen. Faktum är att det var helt tomt. Ser ni ens Mackan?


Inga kommentarer: