fredag 2 juli 2010

Sommarterminen över

Nu är min allra sista sommartermin över! Thank you very much!
Jag tror att jag kanske får ett B, men det gör inget. Nu är det ingen skola förrän 23 augusti då jag börjar min SISTA hösttermin... eller jag kanske borde säga sista skoltermin över huvud taget :) Förhoppningsvis blir det bara 3 klasser och ett internship. Vill vara i skolan så lite som möjligt... förhoppningsvis går planera i lås.

Marcus och jag var i Irvine igår... hans militärbas är där och vi bodde på Embassy Suites precis intill. Vi hade skitkul på kvällen... gick runt i "the District" som är ett shoppingcenter utomhus med massa retauranger och sånt. Marcus stannade och spontandansade ÖVERALLT på parkeringsplatsen så det tog LÅNG TID att gå från restaurangen vi åt på, till Target, och tillbaks till bilen :) Imorgon kanske jag åker till Bakersfield för en "farewell dinner" med militärerna i Marcus unit och deras familjer. Vi får se. Det tar  cirka två timmar att bila dit och jag är nervös att min lilla Jackson ska ge upp i bergen... men det ska nog gå bra.

Marcus underbara lägenhet som vi inredde så underbart fint, med utsikt över kanalen och havet, är nu tom och inte längre våran :( Det var utan tvekan den mest underbara lägenhet jag satt min fot i. Jag vet att Marcus tog en massa kort innan han började tömma den på möbler.... jag ska leta upp dem och lägga upp här senare...

Inga kommentarer: