onsdag 14 juli 2010

En spene med en puppa

Jag tar lätt priset "världens äckligaste lägenhet".
Jag skulle precis lägga ner lite kläder i min byrå, när jag såg en riktigt konstig sak hänga på kanten av lådan som jag tog tag i för att dra ut. En platt, gråbrun sak... som en väldigt platt puppa... och ur toppen av den hängde en liten spene/larv ut. Spenen drog sin puppa längs med lådkanten!! Så jävla äckligt!!!! Jag har sett flera av de här sakerna, men den senaste månaden har det varit lugnt av någon anledning och jag har ALDRIG sett att de faktiskt LEVER och RÖR på sig! Så jävla äckligt! Jag tog kort, men min kamera håller på att balla ur, så det blir ingen skärpa när jag tar kort. Här skulle en G11 sitta finfint!

Och idag när jag körde bil på motorvägen ser jag något flamsa runt i ögonvrån och nemen ser man på - är det inte den spindelsate som jag har letat efter i min bil i en evighet! Jag har hittat spindelnät både här och var i bilen, och ÄNTLIGEN gjorde fanskapet misstaget att visa sig i dagsljus. Han är död nu.

Jag är trött på äckliga djur. Jag har slutat på Anticimex, låt mig vara!!!!!!!!!


Inga kommentarer: