onsdag 14 juli 2010

Länkar som kan underhålla lite kanske?

Jag har gjort en del research vad gäller applicationsindustrin de senaste veckorna. På uppdrag av min supervisor på WB. Applications, som i "apps".... till iPhones och smartphones och sånna grejer. Den näst största appaffären i världen heter GetJar... och den verkar jäkligt cool faktiskt. Om du har en smartphone (vilket typ alla har förutom jag) är det värt att kolla in här. Vad jag förstår ska GetJar fungera i cirka 200 länder, så man kan ju hoppas att Sverige är ett av dem!

En annan nätaffär som jag såg för första gången idag är StyleByTyra. Det är bloggaren Tyra som testar nya affärsmöjligheter. Jag diggar hennes stil, hennes blogg och nu även smyckena på den här sidan :) Billigt, snyggt och tillgängligt! Sjukt bra! Det där med låtsastatueringar är ju sååååå ballt! Undrar om de har en MJ-tattoo?




Inga kommentarer: