lördag 24 juli 2010

Måste ventilera!

Fy fan säger jag bara. Hittade en megatjock spindel i mitt badkar i morse. Och under de 8 sekunder det tog för mig att gå till köket och hämta mördarsprayen (inte så stor lägenhet) hade hans polare intagit position också. Jag var tvungen att ta på mig täckande kläder innan jag satte igång mördandet för det kändes säkrare så. Fråga mig inte varför. Medan jag sprutar för kung och fosterland med min mördarspray kryper en silverfisk runt i andra änden av badkaret. Egentligen bryr jag mig inte om silverfiskar men F-A-N va arg jag blev. Pricken över i:et liksom. När de två spindelkräken badade i gift (moahahahahahahaha!!) vänder jag mitt huvud en millimeter till höger och VAD KRYPER INTE PÅ VÄGGEN OM EN STOR JÄVEL TILL!!!!!!!!!!!!! Suck.
Och nu när jag skulle duscha var jag ju tvungen att ta upp alla äckliga, döda kryp... med PAPPER. Dubbeläckel. Det är nu det blir sjukt äckligt. När jag drar med pappret över badkaret känner jag hur jag bryter igenom ett spindelnät som sträcker sig från ena sidan av badkaret till det andra. De här jävla asen har alltså nätat in hela mitt badkar inom loppet av en natt. I FUCKING HATE SPIDERS!!!!!!!!!!!!!

Igår på dagen var jag på Mariners Village och låg och solade/läste vid vattnet. Jag älskar det där stället. Och det är spindelfritt. Standard, kallas det visst.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill skicka fällor till dig Friiiiida, det finns ju hjälp att fåååå!!! /Lindgren

(Jag skulle dö av vetskapen att jag bor i ett spindelbooooo... hua)