lördag 24 juli 2010

Bye bye Rama

Här är korten från igår kväll.

Katy, jag, Kelly och Rama.
Katy, jag och Kelly!
Rama och Carlos. Förmodligen det enda kortet där Rama inte är totalt tokfull :)

Jag diggar ju det här med att skaka ansiktet och ta kort i farten. Det är så mycket roligare än att posa :)

 Jag och Katy - utan skak.
Katy efter bejublat karaokeframträdande och här nedanför diggandes till Michael Jacksons Dirty Diana :)

Rama hade som sagt en tung kväll :) Många drinkar ledde till mycket.
Bland annat ramlade hon ner i en soptunna, och det är nog det absolut roligaste jag någonsin har sett!! Tyvärr fick jag bara en bild när hennes kompisar drog upp henne.



Rama - I know why you had too many drinks last night. You simply did what you could to forget that you're leaving us on Monday! We'll miss you!!!!!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Perfekt, du som bara älskar fyllon :P