tisdag 6 juli 2010

I am the hotel queen!

Idag hade jag mitt första möte med min internshipklass. Vi kommer bara träffas tre gånger under 6 veckor, så det är verkligen inte krävande. Det är väl meningen att man ska vara fokuserad på sitt internship, so it makes sense.
Min lärare verkar grym, förutom att hennes ögonvitor är H E L T knallröda. Efter att ett virus satt sig i hennes hjärta förra terminen vaknade hon blind en morgon. Hon är frisk nu igen, men hon måste ta sprutor RAKT IN I ÖGONEN lite då och då. Ehhh... låter som något för mig. Eller inte.

Idag skickade jag in min sista ansökan till CSN. Det kändes sååååååååå underbart att kryssa i rutan där det står "kryssa i här om du inte vill att vi skickar dig ansökningsformulär inför nästa termin". Wohooo! No thank you :)

De senaste fem dagarna har jag bott på 3 hotell. Det måste vara ett rekord eller nåt. The Marriott i Marina del Rey, Embassy Suites i Irvine och Double Tree i Bakersfield. Jag betygssätter sängar och gratisprodukter när jag är på hotell. Ingen vinnare i någon av kategorierna på dessa hotell. Men laxen jag beställde upp mitt i natten till mitt rum på the Marriott var finfin!



Inga kommentarer: