onsdag 21 juli 2010

Kan ni se min Vevo-video?

Ja men tjeeeeeeeeeeena rå! Har precis kollat på "the Story Behind the Music" med Usher. Hans senaste video är inspelad i Malibu på ett ställe där jag jobbade för ett tag sen. Tyvärr klättrade inte jag runt på stentaket i underkläder... jag serverade barn i pingvinkostym. Heja.


Kan någon i Sverige bara kommentera lite snabbt och säga om ni kan se videon ännu? Det är från YouTube, men Vevo (så irriterande by the way).... så jag vet inte om det funkar?

Jag hoppas hoppas att Marcus går online senare ikväll. Jag är så nyfiken på vad han hintar om vad gäller augusti! Tror att vi kanske kan ses några dagar innan han åker till Irak.. men vi får se. Inte ta ut något i förskott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Frida, man kan inte titta på vidieon, den blockeras av upphovsrättsliga skäl står det :( Dumma. /Lindgren