tisdag 12 mars 2013

Upplevelser!

Sant har tycker jag ar sa jakla kul! Jag blir helt galen infor jul varje ar och vill kopa alla jag kanner tusentals saker. Pa senare ar forsoker jag ofta kopa upplevelser, bade till fodelsedagar och jul. Det ar ju supercoolt ju. Jag vet att min systerson Jonathan fick en aktur i en Lamborgini eller Ferrari av sina foraldrar for nagra ar sedan, och i julas kopte jag min pappa ett presentkort pa upplevelser.

Det finns miljoner foretag som haller pa med sant har. Jag hittade Zuperbox som hade en massa supercoola saker att valja mellan pa sin hemsida. Helikoptertur ar en san dar sak som jag vill gora men jag skulle nog skita pa mig om jag fick chansen. Verkar som att fa aka lite brum brum i snabba bilar ar bastsaljare om man tittar pa vad som ar poppis. Om du har 17000 over kan du aka pa tva dagars iskorning. Ballt ju! Spokvandring. SHIT VA BALLT. Det far nagon garna ge mig i upplevelse. Eller inte. Usch va laskigt. Ungefar sahar hogt skulle jag skrika.







1 kommentar:

Gustaf sa...

Hej Frida,

Försökte ringa dig utan framgång. Jag är vän med Chris och befinner mig i USA nu för att bygga nätverk och leta referenskunder till mitt företaget (PT). Tänkte skriva lite till dig så har du någon mail jag kan dra iväg lite mer info till? Du hittar min mail nedan om du vill svara direkt där.
MVH
Gustaf
Gustaf@icaniwill.se