tisdag 5 mars 2013

CSN pa min shitlist

Har har ni en favvis for stunden. Handkram, som kanske inte luktar varldsbast (jag gillar fruktigt) men den funkar jattebra for naglarna!


Nu ska jag snacka lite skit om CSN. De ar ju jattebra som finns och bla bla bla, men tva ganger nu har de dragit mitt lanebelopp fran mitt konto TVA GANGER inom loppet av nagra dagar. Jag mailade dem idag (satans tidsskillnad) och jag vet att svaret kommer bli "nej det har vi inte gjort, vi ser ingenting i varat system." Schyrre. Jag har inget problem alls att betala tillbaks mitt lan, och jag tanker inte sa mycket pa det heller. Det ar en del av mina rakningar och det ar inte sa mycket mer med det. Med det gor mig forbannad att de inte har koll pa hur manga ganger de drar en summa fran mitt konto? Borde de inte ha koll pa sant kan man tycka?

Na assa. Det blir onda ogat pa det.




1 kommentar:

Anonym sa...

e-faktura?