torsdag 7 mars 2013

Pointers!

Ramlade in en annan superskon kommentar fran Jen som har foljt min blogg lange verkar det som :) Tack for det :) Harligt! Jag skrev ner dina perfekta rekommendationer pa vad jag skulle kunna skriva mer om och det kommer, jag lovar :)

En valdigt intressant pointer var att skriva om hur jag och Marcus haller upp relationen med allt vart resande. Det undrar jag ocksa ibland. Fast pa samma gang kanns det sa sjalvklart och latt. Det blir mer pafrestningar snart eftersom han aker ivag med armen igen i juli. Han blir borta i 9 manader. Inte sa kul, men det ar en det av mitt/varat liv. Dessutom ar det tredje gangen sa jag ar van, och den har gangen kommer jag vara pa turne storsta delen av tiden. Sa det blir mer bloggande vad galler det amnet :) Love central.

Justin Credible kom forbi kontoret idag by the way... vart nyforvarv till DJ-sidan av Skam Artist! Glad prick!


Inga kommentarer: