torsdag 14 mars 2013

Ta tillvara pa det har Frida!!

Just nu ar jag sa SJUKT glad. Vi upptradde infor 75,200 manniskor idag. Satte rekord pa arenan for den har konsertserien. Sa JAVLA haftigt. Vi hade ett meet & greet innan konserten med 130 deltagare, vilket ar HELT INSANE, men jag har fatt klam pa det dar nu och det tog 13 minuter. Ibland tror jag inte riktigt att jag forstar vad jag gor. Jag gor det jag alskar och det jag har haft siktet installt pa sen barnsben. Sanna har kvaller ar helt magiska. 75,000 i publiken. Det gar inte ens att forklara. En tjej i meet and greetet var sa nervos infor att traffa Pitbull och jag log fran ora till ora for mitt jobb ar en liten del i hennes upplevelse. Jag bidrar till stunden nar hennes drom att traffa sin idol gar i uppfyllelse. Det gar inte att beskriva.

Nu sitter jag pa hotellet och bara forsoker ta in hela kvallen och njuta av stunden. Jag vet att jag har uppfyllt min drom och att jag lever ett liv som de flesta bara far dromma om. Tyvarr glommer man det ibland, mitt i stressen och kalabaliken. Kvallar som denna ska man ta vara pa. Det kanns hela vagen in i hjartat... jag LYCKADES :)

Det har ar inte varldens basta video... men kanske ger lite av kanslan?


Pits bilar redo att kora in i arenan och hamta honom efter sista laten.

Sahar kordes jag runt hela kvallen pa arenan :)


Jag och Shane (en av vara ljudsnubbar) pavag till var SUV i golfbilen.

 I skrivandets stund pa hotellrummet...

 Lite lagom glad sadar :)

 Nojd som FAN.


 Jag LOVAR er. Det gar om man vill :)

Inga kommentarer: