fredag 15 mars 2013

Min forsta musikvideo ;)

Har ar Pitbulls nya lat med Christina Aguilera - Feel This Moment. Det ar i stort sett klipp fran hela forra aret da vi turnerade runt om i hela varlden. Jag blir toksentimental nar jag ser det har :)

Ni kan ju kolla om ni kanner igen nagon? ;) Speciellt mellan 1:15-1:20 ungefar... typ i mitten av skarmen... ;) Snacka om underbart att jag fick vara med i den har musikvideon som faktiskt sammanfattar hela mitt forsta ar som turnemanager. Insane.


Kande ni igen henne? ;)


1 kommentar:

Madde sa...

Det är ju skitgrymt! :)
Hemskt kul att du lever din dröm nu som du kämpat så hårt och länge för!
Jag har 2 frågor jag funderat över, om du har lust att svara.

1. Gillar du Pitbulls musik personligen?

2. Vilken är din favorit låt med Michael Jackson?