måndag 4 mars 2013

Det gick ju sadar kan man saga....


Ungefar sahar brun blev jag i helgen. 0. Noll. Niet. Nada.

Jag pallar't inte... att bara ligga och trycka i solen utan nagon att prata med. Det funkar inte ens att lasa.... jag blir galen. Det har ar nog nagot jag har arvt fran pappa for mamma kan ligga i timmar och sola. Sa ja... nasta gang far jag se till att dra med mig ett gang till stranden. Kanske gar battre da.

Det borjar dra ihop sig till nasta resa. Jag aker till Houston den 13 mars dar vi ska upptrada pa en rodeouppvisning och det kan ju lata mysko men det ar faktiskt infor en publik pa 90000. Kommer bli haftigt!

Sen vankas det Sverigeresa i borjan av april ocksa. Vi haller pa att ansoka om ett nytt typ av visum for mig sa det borjar narma sig ambassadbesok. Dar har man ju aldrig varit. Aldrig. Inte ens en enda gang inte. Aldrig.

Har ni inte nagra fragor eller nagot? Jag tror nya lasare kanske inte vet att jag gick pa universitet har i USA... sa jag kan sanna grejer ocksa sorro. Fire away! Vad vill ni veta? Vagar ni inte ta steget att flytta? Jag finns har om ni behover en spark i arslet. Jag ar bra pa sant :)

Inga kommentarer: