lördag 9 mars 2013

Hemska människor

Fy fan så hemska människor kan vara. Marcus kom hem och berättade att han hade arresterat en kille för djurplågeri inatt. Den jäveln hade tagit sin flickväns hund i bakbenen och smällt hunden in i väggen. Jag skulle ALDRIG kunna vara polis för jag vet inte om jag skulle kunna kontrollera mig. När hunden låg på marken hade han fortsatt slå med knytnävarna och sparkat på den. Det var blod över hela lägenheten.

Vad är det för fel i huvudet på någon som gör så? Jag kan inte sluta tänka på den stackars hunden. Fy fan vilka monster det finns mitt bland oss. Jag liknar att misshandla en hund vid att misshandla ett barn. Det är bara fega jävlar som ger sig på dem som inte kan försvara sig. Usch.... jag kommer tänka på det här hela dagen. Och Marcus som såg hunden... jag hade aldrig kunnat släppa den bilden...



Inga kommentarer: