fredag 8 mars 2013

Dags att bli ekonomiskt medveten

Forst sa vill jag bara saga tjabba Em och kul att du foljt mig sen flera ar tillbaks :) Det var lange sen jag grubblade over vilket universitet jag skulle valja - hah!

Jag har precis gatt igenom mina bankpapper, for imorgon ska jag deklarera. Det ar askul att deklarera har i USA for man far sa satans mycket pengar tillbaks. Min effektiva skattesats ar 9%. Hallelujah! ;)
Dessutom har jag lovat mig sjalv att bli grym pa det har med att hantera pengar. Toya pa jobbet har last och anvander sig av den har boken sa jag lanade den av henne. Snart ar jag miljonar! Watch out!!
Young passar val kanske inte in sadar jattebra langre, och broke ar ju kanske inte heller ratt benamning pa mig nu nar jag inte langre gar i skolan... sa det ar bara fabulous som stammer da ;)


Inga kommentarer: