måndag 30 maj 2011

Snöleoparden rockar fett!

Jag har verkligen slagit ett slag för min Mac-Baby de senaste dagarna. Igår sparade jag alla mina kort, skolprojekt och musikfiler på ett separat minne och tömde min dator på nästan 4000 kort. Idag köpte jag Mac OS X Snow Leopard och efter världens längsta installation är nu min dator som ny igen :) Swooooosch säger det bara när jag surfar och plirar runt bland alla apps. Jäklar vilken skillnad det blev!!!

Jag vet inte om det finns på Applebutiken i Sthlm, men här finns the Genius Bar där man kan boka gratis rådgivning och få hjälp med sina Macprylar. Så jäkla grym service. Jag rullade ner till 3rd Street idag och fick hjälp med att synka min jobbmail med min Macmail som jag aldrig använt. Sjukt bra service helt enkelt. Dessutom gratis!


Inga kommentarer: