lördag 28 maj 2011

34/10000

I måndags var jag på min "honors convocation" där alla med ett GPA över 3.5 fick sin medalj. Jag bestämde mig redan från början att jag skulle få riktigt bra betyg och ibland har mina höga krav nästan varit ett hinder för mig, men jag kan lugnt säga att det var värt det. Jag tog examen med 3.92 i GPA.

10000 studenter tog examen från CSUN i år och av alla dessa var det bara 34 som fick högsta utmärkelsen Summa Cum Laude. 34 av 10000 - det tåls att säga några gånger! TRETTIOFYRA. Ja, ni fattar galoppen. Det känns rätt bra att vara en av de 34 och att bita i den här medaljen :)


Här är en video på när jag går upp på scenen. Var tvungen att klippa och fixa lite i filmen för pappa körde en klassiker och filmade lite himmel, gräs, fötter, stolar osv under några sekunder ;)

2 kommentarer:

Veronica sa...

Bra jobbat!!!!!! Måste kännas så jäkla skönt, nu måste jänkarna ge dig ett green card utan att du behöver passera gå:-). Riktigt bra kämpat, nu är det bara å klättra i karriären. Det blir ju Inge problem för dig:-). Stort grattis igen! Kram Veronica

Anonym sa...

Grattis Grattis Grattis :):) Åhh smitta mig med känslan av att vara klllllaaaar! :P Du är bäst baby!! /Lindgren