fredag 20 maj 2011

Puckat så in i h-e

Det här är så typiskt mig.
Jag vill att min lägenhet ska vara tokfin när mamma och pappa kommer hit så jag har ungefär 324 saker att göra för att uppnå det målet. När jag har mycket att göra gör jag oftast ingenting för jag vill börja med rätt sak och jag vet inte vad som är bäst att börja med så jag börjar inte med någonting istället. Bra va? Väldigt effektivt framför allt! Jag vill liksom städa i perfekt ordning. Vilket pucko jag är. Det är fy fan bara börja så blir skiten gjord.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha jaaa det där är ett jäkla problem. Jag brukar börja i ett hörn och arbeta mig utåt, det viktigaste är att när jag har börjat med ett hörn så får jag absolut inte röra något annat hörn för då är det kört.....soffan eller en tripp utomhus vinner alltid då. Hoppas att det gick bra med städningen!!! Grattis till din examen!

Anonym sa...

Men du är skitsnygg i allafall så dom kommer inte ens lägg märke till lägenheten : )/Lundan