måndag 2 maj 2011

Det är så mycket lättare när man tagit ett beslut

Idag har varit en finemang dag! Jag tänker somna med ett leende på läpparna.... eller ett gapflabb rent av!


Jag har de senaste veckorna funderat och klurat och försökt och misslyckats och lyckats och undrat och varit förbannad och varit skitglad och ja... ni fattar... allt på en gång.

Nu vet jag i alla fall svaret och det gör mig glad :) Kan tyvärr inte blogga om vad jag bestämt mig för men jag har i alla fall bestämt mig :) Ni kommer märka förändringen när den nu sker. Ojoj, va hemlighetsfull jag blev. Det är inte med meningen utan snarare ett måste. Man kan/ska inte blogga om allt. Tänk först, blogga sen - det är mitt motto! 

Jag ska inte flytta till Sverige och jag och Marcus är fortfarande tillsammans - så det är inga stora förändringar på G. Jag bara omstrukturerar lite ;)

Inga kommentarer: