tisdag 3 maj 2011

Lost in the world of MJ

Musiken är samplad från Human Nature och videon är inspirerad av Michael Jackson från början till slut.


Det tog mig ungefär 45 minuter att fortsätta det här inlägget efter att ha lagt in Chris Browns video. Så fort jag börjar youtube:a Michael Jackson fastnar jag och tiden flyger förbi. Jag blir fortfarande deprimerad och lite ledsen. Nedstämd kanske är rätt ord. Ville så gärna se honom live igen....


Det här är så jävla on POINT att jag vill ställa mig upp och skrika av GLÄDJE. Hans röst är GRYM här. Kolla IN SNUBBEN. Han är helt sanslös  - som världens snabbaste sputnik in overdrive. Så ÄKTA. Det är det HÄR jag ÄLSKAR!


Jag har växt upp med Michael Jackson. Man skulle kunna säga att han har uppfostrat mig tillsammans med mina föräldrar :) Ni fattar poängen. Det händer YTTERST sällan att jag hittar något som jag aldrig har sett..... men det HÄR har jag ALDRIG sett!!! Meningen är att jag ska sova men efter den här 80-talsexplosionen och absolut störtsköna publikhetsaren till konsertnummer är jag fylld till max med energi. Bad-turnén från 87. Good shit. Crazy shit.


KAN HAN INTE BARA ÅTERUPPSTÅ?!?!

Inga kommentarer: