söndag 15 maj 2011

Coolfaktor 10

Jag hämtade min kappa, mössa och tofs förra veckan. Tofsen är i guld! Jag satte på mig mössan och tofsen ikväll och blev genast jätterörd och tårögd. Den är sjukt ful och nästan komisk, men det är fanimej magiskt att sätta den på huvudet. En kandidatexamen är inte så stort egentligen, men för mig symboliserar hatten och tofsen så mycket mer än en bachelor degree.

Den 26 maj är det dags för ceremonin och den dagen har jag officiellt nått slutmålet och uppnått min största dröm. Räkna med ett låååångt inlägg om min resa. Dags att vända blad och avsluta ett kapitel och påbörja ett nytt.




3 kommentarer:

Ejor sa...

Ljus och kärlek från Ejor

Anonym sa...

Fridis, du är så GRYM!!!!!!! Stort jävla grattis :) Du kommer nå din dröm girlie! Kramar / Jossan

Anonym sa...

fasen, om ja va lite närmre skulle jag ta dig och din mössa och supa ner dig rejält natten de 26:) det ä du värd!/Lundan