torsdag 19 maj 2011

Snart är det bara Sverige kvar

Jahapp nu kommer tydligen alla som inte tror på gud bli lämnade ensamma kvar på jorden. På lördag är det nämligen "rapture" då alla troende på vår planet kommer bli uppsvepta till himlen för att få hänga lite med Jesus innan han ska återuppstå igen. Om det här stämmer kommer Sverige vara det mest folktäta landet på jorden efter lördag!

Suck, vem orkar bry sig om rapture och 2012 och allt det där tjafset?! Det sorgligaste är att människor verkligen tror på det här och kommer spendera lördag sittandes någonstans i väntan på att bli uppsvepta till grabben i särk med långt hår. Helt sjukt.

Jag tänker svepa mig hela vägen till LAX där jag ska hämta mina föräldrar! Jag har en känsla av att de kommer vara två väldigt trötta lirare :) Det ska bli så jäkla roligt att ha dem här i en vecka!

Jag har varit på middag med Peter och Lillian och deras polare ikväll. Vi käkade på trattoria, 30 meter från stranden :) I like.

Nu blir det sängen. Imorgon är det fredag, favvisdag!!!!!

Inga kommentarer: