onsdag 19 maj 2010

Say röööööööv

WOHOOOOOOOO!!!!

Idag hade jag min första riktiga dag på Warner Brother Records och I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!! Så avslappnat, så mycket musik överallt, och ÄNTLIGEN en fot in i MIN industri :) Den här sommaren kommer verkligen bli skitkul på WBR, och jag hoppas hoppas hoppas på många många kontakter för framtiden!

Något intressant som hände idag är att jag insåg en av mina brister.... jag är så fokuserad på att lära mig allt på en gång (gillar inte när jag inte vet allt), att jag säkert inför andra kan verka lite tillbakadragen och tyst av mig. Och det, mina vänner, vet vi inte stämmer :) Men jag tror helt enkelt att jag inte kan släppa loss innan jag kan allt. Jag gillar inte att känna att jag inte kan något jag borde kunna. Eh... fast vem kan allt första dagen på jobbet? Ja, men ni fattar... eller kanske inte... men ja.... jag är helt enkelt för koncentrerad på att lära mig och suga åt mig allt som en svamp, att jag framstår som tyst eller blyg. Och det kan ju bli lite dumt.... snart kommer mitt rätta jag fram, och då ska jag ska lära alla på WBR säga "röv", vilket kanske är världens mest användbara ord ;)

Inga kommentarer: