söndag 9 maj 2010

Bakersfield update

Så jag sitter här på hotellrummet i Bakersfield. Marcus åkte till militärbasen imorse, och jag pluggar tills han kommer hem. Igår kväll käkade vi på Outback, som HELT har tappat finessen. De senaste 2-3 gångerna jag har varit där har jag inte varit nöjd, och igår var inget undantag. Never again. När vi stod och väntade på att få våra platser märkte jag verkligen att jag inte är i LA längre. Det här är verkligen ute på landet. Den "traditionella amerikanen" (dvs, tjock och med noll förmåga att klä sig) hittar man på sånna här ställen. Det är INTE en mysig syn.

Men jag gillar värmen! Santa Monica är rätt kyligt på kvällarna ännu eftersom det ligger precis vid havet, men här var det ca 20 grader igår kväll vid 22.00. I like it!

Imorgon bär det söderut igen, tillbaks hem till SM. Jag ser inte fram emot den bilresan. Om jag säger såhär. 45 grader. Ingen AC. Uppförsbacke. Oh my. Keep your fingers crossed!


Inga kommentarer: