fredag 28 maj 2010

Saknar Marcus

Jag vet att många i Sverige säkert tror att det är strandväder här varje dag. Ni kunde inte ha mer fel. Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men det här året har än så länge verkligen varit dåligt vädermässigt. Nu verkar det som om den kommande veckan kommer leva upp till den vanliga standarden i Kalifornien, men det är verkligen inte 30 grader varje dag som man kanske tror. Jag klagar inte... jag bara konstaterar :)

Jag har varit väldigt effektiv på att göra allt utom det jag borde de senaste dagarna. Ingen disciplin här inte. Men NU. Halv åtta en fredagskväll, ska jag läsa 30 sidor eller så....

Jag saknar Marcus jättemycket ikväll. Vissa dagar är bättre än andra. Det vore så mysigt att plugga sittandes brevid honom när han tittar på sport på tv'n, istället för att sitta själv här i min grotta. Det är så härligt att bara ha honom nära liksom... det är de små sakerna man saknar när man är ifrån varandra.


Inga kommentarer: