onsdag 12 maj 2010

Almost there...

Idag är verkligen lugnet efter stormen. Alla finals avklarade igår, och nu är jag skolledig fram till de 25:e maj. Jag börjar mitt internship den 19:e maj, så om precis en vecka.

Mina finals igår var riktigt jobbiga att ta sig igenom. Finalen i marketing research var så otroooooligt svår. Det var i stort sett bara statistik, och e x t r e m t detaljerat. Kände inte att jag hade koll på vad jag gjorde under de två timmar det tog att göra klart provet.

Men allt som allt känns det bra, och betygen kommer väl in om en vecka eller så. Jag är mest glad att jag bara har en termin kvar i skolan, för jag är minst sagt trött på studentlivet och att aldrig "växa upp".

Jag har legat och snurrat i sängen sen jag vaknade vid åtta imorse. Kollat på Dancing with the Stars och V. Klockan är 12 nu, och jag tänkte pallra mig upp för att packa upp min vöska jag hade med mig till Bakersfield, diska och sen klockan fyra kommer Kelly och hämtar mig. Vi ska åka till Universal Studios, där vi tydligen ska servera efterrätter på någons fest....

Inga kommentarer: