söndag 30 maj 2010

I killed another one today

Kom precis hem från att ha bartendat ikväll.... spenderade säkert fyra timmar vid barnbaren, och fy fan säger jag bara. Det är hemskt hur de klär sig, och hur de beter sig. Drop it low, bumpin'n'grindin.... you name it, they do it!!!! Röv mot pitt... och tryck och skaka och rulla runt höfterna. DE ÄR TOLV ÅR!!! Riktigt tragiskt... och attityd har de också... försöker beställa alkohol och beter sig som de skulle vara 21. Jag ska tvinga mina barn att vara barn. När jag ser en liten flicka strutta runt i en kjol som är kortare än mina mus-kjolar... då fan har det gått åt skogen.

Så... kom hem... slog mig igenom ett moln av nån typ av flygande kryp efter att ha öppnat grinden, vadade genom spindelnät, klev innanför dörren, dödade en stor gråsugga (wellpapp it is! Go Anticimex!)... la mig i sängen, kollade på väggen fem centimeter bakom kudden och hittade en stor spindel. Först tittade jag på den och suckade bara. Jag är inte ens rädd för dem längre. Eller jag tror jag är rädd fortfarande, men om jag ska reagera på varje spindel i min grotta är det ungefär det enda jag skulle ha tid med. Så jag suckar bara. Uppgiven. Tittar på fanskapet en stund. Längtar till nytt boende. Och sen dödar jag den. Jag är spider killer number one. No doubt about it!!!

Lakers gick vidare till final idag :) Wohoooo :)
Och jag fick ett finfint mess av Marcus när jag jobbade! Det är härliga grejer det! 


Trött, men glad. Ser ni hårklämman i bakgrunden? Jag använder den för att knipa ihop min gardin. Måste alltid ha fönstret täckt annars ser grannarna rakt in i min lägenhet. Min grotta, som sagt. Bokstavligen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Först trodde jag att det var ett djur, din hårklämma. Blev riktigt orolig för din säkerhet i grotta där ett tag!! Wellpapp, ska jag skicka kackerlacksfällor - de drar säker till sig all skit du har i lyan, tror du inte??

Puss, Lindgren