söndag 23 maj 2010

Samtal mellan mig och syrran på facebook-chatten...

undara om de vet att vi människor finns? Vet myror att vi finns?

Me
Ehh... har du tagit dina piller idag?

Det har jag undrat över några ggr

Me
Hahahahahaaha

två stycken för jag missade en igår

Me
Jag tror att de vet att vi finns, de ser oss juh

Jag har funderat om vi kanske egentligen är en stor myrstack och egentligen inte förstår att vi bara är en liten liten del (myrstack) i nån annan värld där jättar bor

hahahahahahha

men,,,om myror inte vet att vi finns för att de är så små, då kanske inte vi vet at det finns andra varelser för att de är så stora, i rymden o så.?

Me
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
CILLA VI SA SAMMA SAAAAAAAAAAAK!

FAN VA SJUUUUUUUUUUUUUKT

Då tänker vi samma!!!

Me
Herreguuuuuuuuuuuud det där var ju skitläskigt!

hahaha

Me
Jag tror att vi gör bäst i att hålla de här tankarna för oss själva

hoppas ingen buggar FB chat

Me
Helt sjukt  Men jag tror vi är något på spåren här... om vi kanske knäcker den här gåtan kan vi ta patent på skiten och sen har vi pengar att resa fram och tillbaks mellan USA och Sverige

Ok...men vi blir inte kända förräns en sådär 50 år efter våra teorier är framlagda..som Einstein o Darwin o gänget...o då är det ju fösent att flyga..DÅ beamar vi

Me
Jag vill beama NU

(jag var tvungen att byta bild här, efter vilda protestmail från hon till höger)

Inga kommentarer: