torsdag 6 maj 2010

Plugga, plugga, plugga

Idag har sprungit kors och tvärs över campus för att fixa alla dokument som CSN kräver för att godkänna mitt sommarlån. Jag kommer nog aldrig förstå mig på CSN. Det är nya regler varenda gång man söker, och tydligen också olika regler för olika studenter. Tina, som också läser på CSUN, måste komplettera sin ansökan med HELT andra saker än vad jag måste. Borde det inte vara samma? CSN skulle behöva se över sina rutiner. Mucho!

Det är inte så mycket kul som händer hos mig nu i finals-tider. Jag pluggar.... bara. Fast i helgen, på lördag eftermiddag, kommer jag åka upp till Bakersfield och spendera två dagar med Marcus. Han är inte ledig, men jag kommer vara på hotellet och plugga medan han gör militärsaker. Han jobbar så mycket nu.... upp 4 på morgonen varje dag för att ha fysträning, sen jobba till 8-9 på kvällen..... 7 dagar i veckan. Men men..... there's strong, and then there's Army strong ;)

Inga kommentarer: