torsdag 17 september 2009

Showtime!


Jag kan inte göra flätor. Ska man inte kunna sånt av naturen när man är brud? Ska det inte bara falal sig naturligt att knåpa ihop några rader med inbakade Pippi Långstrump-korvar? Tydligen INTE. Jag är helt värdelös. Blir bara svettig, frustrerad och hårlös när jag försöker. What to doooo?

Ikväll är det show - HELL YEAH!!! Jag älskar att vara inblandad i L'Effleur Des Sens!! På showkvällar är jag mest där för att jag vill, mitt egentligen arbete görs "bakom" scenen - PR! Jag kränger t-shirtar och snygga linnen med L'eds-loggan på under showerna, pejlar vad folk tycker om showen och hur de fick nys om den... I love it!
Senaste dagarna har jag verkligen haft ett suuuuug efter shopping, middagar ute och i största allmänhet att ha pengar att spendera. Jag har INTE fallit för frestelsen att dra ner till 3rd Street och shoppa, jag dregglar bara efter tanken. Jag kommer inte ihåg när jag köpte ett klädesplagg eller skor sist. Så kul är det att vara student. Tur att dollarn ligger på 6,88! I like that! Mera neråt!!!! KÄMPA!

Inga kommentarer: