fredag 18 september 2009

Nightly thoughts

Kom nyss hem från showen. Det var segt idag, inte showen i sig, men publiken. Lite publik är aldrig roligt :( Men imorgon ska jag och Emelie brainstorma och komma på nya taktiker! Elsa blev i alla fall upplockad på scen, och det var nog första gången Greg (vår MC) fick ett svar på svenska!

Jag är så glad att jag är en del av L'Effleur Des Sens. Jag lär mig, jag får träffa nya människor, knyta kontakter och se en ascool show varannan vecka! Kan det bli bättre?

Imorgon ska jag upp tidigt för ett möte med min business-grupp. Vi ska köra igenom vår presentation för måndag några gånger så den sitter. Jag diggar min business-grupp. Ett gäng skärpta hjärnor som har kul ihop :)
Tänkte på en sak idag på vägen hem från bilen. Jag gillar att vara produktiv och ha ett fullt schema. Kanske inte fullt... men mycket att göra i alla fall. Så som det är nu. Nu när mitt psyke är bättre än under tiden jag bodde i "kollektivet" och Marcus är hemma igen, känns inget omöjligt. Jag har många bollar i luften och många möten, klasser, grupparbeten och jobbkvällar på schemat... men jäklar va underbart det är att vara produktiv!!! Jag kommer gå långt, om jag får säga det själv. Jantelagen is not my kind of thing!!! Aim high!

Inga kommentarer: