fredag 4 september 2009

Bättre sent än aldrig

Klockan är 1 på natten och jag kom precis hem från showen. Emelie rockade fett som ansvarig för hela tjofräset ikväll, och rent produktionsmässigt gick showen precis som den skulle. Synd bara att publiken var så otroooooligt tråkig. Släpp loss people!

Fick en sen, men ack så önskad, present i brevlådan när jag kom hem. MINA REGGPLÅTAR till min bil!!! Jag har ägt bilen i lite mer än tio månader och äntligen har jag reggplåtar att sätta på kärran, a.k.a Jackson. Det här är ingen vanlig bil sörrö, detta är en Jackson! Det kommer synas, vänta du bara. Jag ska visa när det är klart. Mina reggplåtar kommer rocka när jag är klar! Operation "pimp my license plate" är i full gång!!



Och för alla som vill spara energi och tid och vara nöjda med den personliga servicen ni får när ni köper bil - do not EVER EVER EVER go to Ford on Santa Monica Blvd!!!! Jag skulle kunna göra ett mil långt inlägg om hur pinsamt ointresserade de har varit av att rätta sina egna fel, men jag väljer helt enkelt att gå vidare nu när plåtarna äntligen hittat sin rätta ägare :)

Inga kommentarer: