måndag 14 september 2009

6,99!!!!!

Det har hänt! Det jag har väntat på i över ett år har hänt! Dollarn ligger just nu på 6,99 SEK! Total glädje! 7 SEK har varit den magiska gränsen och ÄNTLIGEN gick den under!!! Kan den nå 6 SEK tro? Skulle ju vara helt otroligt om det kunde hända!

Sitter i bibblan på skolan och ska läsa igenom några "cases" innan min marketingklass. Morgonen bjöd på panik.
Hade lyckats låsa in min nyckel i min bil och det var ju inte sådär jäkla smart kan man ju tycka. Efter många förvirrade försök att hitta nyckeln fick jag signa upp för ett medlemsskap hos AAA och 20 minuter senare kom en snubbe och låste upp min dörr. Lycka!!!

Jag kollade på MTV Video Music Awards och jag måste nog dedikera ett inlägg till den showen vid senare tillfälle. Men jag måste ju säga redan nu att Kanye West borde åka på rejält mycket med spö. Jag har alltid ogillat honom, och igår var liksom pricket över i:et. Vilken jävla idiot!


Inga kommentarer: