onsdag 2 september 2009

Mycket på schemat

Oj oj! Det här terminen är inte att leka med. Svåra ämnen och MYCKET jobb... men FAN va kul det är! Showen som jag jobbar på vill behålla mig så mitt internship förlängs på obestämd tid :) Hurra!

Det brinner utav bara helvete här i Los Angeles. Efter mer än 2.5 år här är jag van, men den här branden är större än någon tidigare. Min skola ligger inte långt från bränderna och jag hörde idag att skolan kanske kommer stänga några dagar pga säkerhetsskäl. Branden är inte nära, men luften är riktigt ohälsosam. Det känns som man andas brandrök... vilket man gör. Inte mysigt. Och det är otrooooooligt varmt.

Jättekul att höra från nya läsare på bloggen :) Alla MJ-fans och USA-studernade svenskar! Jag svarar på mail, men det tar lite tid för jag har åttio bollar i luften samtidigt :)


Inga kommentarer: